Monday 24 September 2012

ONLINE BANKING???SEOUL GARDEN??alkisah nye..

Selama aku hidup nie aku x pnh laa kisah dengan online banking ke credit card ke ape ke,,,aku x nak amik tauuu laaaa...Tapi skang aku nak kne mik tau after aku dapat groupon malaysia,,discount makan kat seoul garden...eeee,,asal laa selama ni aku x pnh nk belajar pe bnd semua nie n skang da myusah kan diri aku sendiri..cane nk order klo nak wat payment pun x lps2 .. korg nampak x betapa UP 2 DATE nye laa mbe kau nie..Kau tau x nape aku beria gler laa nak mkn kat sini..coz mbe aku kata best,,ley mkn byk2..pastu sedap...so,,terliur laa kan...lagi satu,,aku x nk laa buat muka mcm laa aku tau sgt ble org duk cter sal korean food..yelahh aku slalu duk tibai sambal belacan sambil bersila tgk tv kat uma...kne laa jugak tau ckit2 sal mknn ovrc nie...mintak makan penampar x ayat aku nie???hahahahahaha....nak x nak,,aku mintak laa tolong mbe baik cantik lemah lembut aku nie..cik WENY NAMIRA,,walau pun dye mencarut jugak kat aku sbb aku bongok sgt sal nie,,aku senyum je..aku tau n yakin,,senyum tu kan satu sedekah,,,hahahahha..Slalu sal coupon2 nie my sister yg tlg buat kan,,n kmi holiday dgn tenang,,skang aku kne usaha sendiri,,,x la sendiri pun,,still mgharap kan bantuan dari Weny,,time kasih byk laa bukkk...semoga impian kite terlaksana nak mkn kejadah nie dgn tenang...aku ajak jugak Dellina n Syafiqah..dorg cnfrm nak ikut..tp memandang kan dorg berdua busy,,so,,aku mgharap kan pertolongan si penganggur(WENY) nie je la..hehehehe...xpe Weny,,aku doa kan kau cpt2 dpt kje..Actually Weny nie bkn x bgs,,dia siap dpt offer smbg study master+phd tau...tp dye ngek ngok ckit..so dye tolak twrn tu coz nk kerja..ape2 pun,,best of luck laa utk kau,,,ak yakin kau akn dapat kerja x lama lagi n gaji mesti bertingkat2 dari kitrg,,poyo je aku nie,,sedangkan aku pun baru praktikal,,hahaha..hee,,ley la g genting nati!!!KAU BELANJA!!!

2 comments:

  1. bru nak tanye best ke tak mkanan die sbb dri hari 2 nak masuk..ingt ko dah p..heeheh..nnt update kat aku rasenye =)

    ReplyDelete
  2. mbe aku cakap best,,tp nanti aku try dulu keyy,,pastu aku habaq kat hang laa sedap ke tidak yea

    ReplyDelete