Tuesday 25 September 2012

Nc LEMAK FreE

Setiap pagi da jadi rutin,,bgn awal2 siap2 kne g kje..tp awal cne pun aku bgn,,aku siap mst lambat gler,,plez laa rafiqah...mcm siput sedut kau nie..korg tau x pe yg buat aku siap lwt??sbb aku duk dpn almari baju lama benar..naik bosan pkai bju yg sama..konon nye nk pkai yg berlainan ckit,,tp aku nie kne buat krja bhgn audit,,nk kne naik trn stiap tingkat (guna lif je pun,,kecoh je lbh)hahahahha,,,pastu nak check itu ini..tertonggek sana sini,,jd nye demi keselesaan semua pihak aku kne pkai baju yg menutup aurat n senang bergerak,,tp x laa sopan ayu n mulia sgt aku nie..still pkai je bju fit asal kan agk2 labuh tu kire ok laa tu..hahahahaha..kebetulan berat aku pun da trn,,alamak nye mmg mostly pkaian aku da sgt longgar..x selesa dowhh pakai longgar2 sgt..mksd nye bkn laa aku suke baju yg fit gler...ehhh mmg x laa kan,,just bia laa sedap2 bdn pkai,,,tp tu laa,,memandang kan aku pun student,,so mmg berlambak laa bju kurung,,aku pkai je mana2 yang agak2 cantik bg pandangan mata aku..huhuhu...sadis..
aku paling x suke waktu aku nak pergi n balik kerja,,t ade la jantan2 yg mulut xde batas tu duk kco2 aku,,nk no phone laa tu laa..pastu beria duk ikut aku semata nk no phone..eehhh menyirap darah aku...aku nie da laa g balik kerja sorg,,mcm2 duk main dlm fkrn aku,,,hampehhh punye jantan..so,,ak slalu jalan lelaju,,beg mmg kepit kuat2 punye..lagi2 klo aku kne ot smp ke mlm,,tu lagi buat mood aku mcm nak mkn org,,plez la guys,,ko g laa cari sasaran lain,,ko g ngurat monyet ke kucing ke,,ape2 je laa yg ase2 mmg xde kne mgena ngn manusia sejagat...pesanan khidmat masyarakat dari aku,,sesiapa yg jalan sorg2 x kisah laa nk g kdai ke gerai ke pagi ke tgh mlm buta ke,,sila laa usaha utk protect diri anda hbs2an,,pkai la pkaian yg boley buat anda langkah pjg2,,pkaian pun memainkan peranan yg ptg ok..n bwk la pyg sentiase,,klo2 ade duk pgg2 ur body n agak2 cm lbh2,,hah kau cucuk je mata dye guna bicu payung tu n then kau lari lelaju slmt kan diri,,pe plg ptg,,ble berjalan sesorg try cari jalan yg ramai org n x gelap..x ksh laa klo jauh ckit pun,,asal kan rasa safety..yelahh korg tau laa skang cne kan,,jenayah kes berat2,,bunuh org mcm manusia tu ayam serama jerk..da la d bunuh pastu ade siap d bakar laaa...ayoooo..takot nye..ble kau jalan tu x ksh la reramai ke ape..x yah berlagak mcm kau diva sgt..duk hayun bdn sana sini..bahaya ngek!!!..x pasal2 ,, body kau tu kne rampas ngn manusia jahanam..lagi pun ble da jalan2 kat luar..please laaa..hati2 ckit,,jalan pun kne laju2,,n snts focus ngn keadaan sekeliling,,klo ade yg mencurigakan,,try cari tmpt yg leyh berlindung..Bnd mcm nie x ley buat main k,,sekadar nk ragut xpe,,tp t kau d rompak,,d perkosa,,d bunuh..hah kan byk cter nye,,snts la berlindung dgn tuhan n berdoa supaya d jauh kan dari perkara2 sebegini..awy,,aku just nak bg tau..hari nie aku dapat nc lemak free dari bos department QMS,,save duit aku nanti,,x yah la bli mknn utk lunch..hehehe.

No comments:

Post a Comment